Midsommarafton 2014

Heej, tänkte börja skriva lite om mig och mitt liv. En bra början kan ju vara på just midsommar.
Dagen började med att jag vaknade innan klockan som skulle ringa halv nio, det händer så gott som aldrig. Och va lixom inte trött men inte riktigt vaken heller, så försökte somna om men det funka inte så började lyssna på ronja rövardotter. Mysigt! Sen när vi väl kom upp ur sängen så vart de slänga i sig frukost, göra iordning, sen dra iväg till Uppsala för att fira midsommar hemma hos fina Lisen och Niklas. Som jag har saknat dom! Nu ligger vi och chillar framför tven, vi har ätit hela dagen känns de som och haft det väldigt trevligt. Och även badat i deras pool, svinkallt!!! Det va underbart skönt med en super varm dusch efter de kan jag säga. Nu ska vi chilla vidare, pusshej💖






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0